Efter en helg i Yorkshire

Hej gott folk!

Tillbaks i Edinburgh och jag inledde min morgon med en harlig jogg/styrketraning/solning i parken. Solen skeen sa det var Shorts och T-shirt som gallde. Nu har tyvarr molnen tjockat till sig men jag tror nog att varmen haller i sig, atminstone hoppas jag det.

Har kommer forst nagra bilder fran min guidade tur pa The Schottish Parliament;




Har kommer ocksa lite kort om min helg som jag tillbringat i Yorkshire, England efter att jag helt random bestamt mig for att hanga pa Jack till hans hem, en gard pa landet. Annars hade jag varit i stort sett ensam har hemma eftersom alla mina franska vanner ar inne i en tentaperiod och manga av dem har akt hem till Frankrike for att skriva nagra prov. Naja, det var iaf fantastiskt roligt att fa se sig om lite granna. Landkapet var valdigt fint och jag uppskattade framforallt de nyplockade aggen vi at till frukost, det tillhor ju inte riktigt min vardag. 

Jack visade min runt lite och vi besokte Ilkley, den storre staden Leeds och lite andra platser som jag tyvarr inte kommer ihag namnet pa. En hundpromenad hann vi ocksa med samt ett biobesok och en film som visade sig vara for mycket, ni vet nar man bara vill sjunka igenom stolen for att det ar sa pinsamt. Jaja, har kommer bilder;


pa vag upp pa en topp, Ilkley.

Toppstugan, har bjods det pa Tea.

Har blommade traden redan!

Jag blev lite sadar smakar i den har Tea-butiken.

 In action, svart att avgora vem som leker med vem ;)

En klippa jag glomt bort namnet pa, najs utsikt i vilket fall som helst.

Lite oppna falt.

And that's it for now. Time to visit Sainsbury's and by some ingredients cos I've promised to bake my orienteer friends some cakes for this week's Pasta Night.

See ya soon! 

Kommentarer
Postat av: Elin

Shit alltså.. du kommer ju hem i helgen? Det har gått FORT!

2011-03-28 @ 17:33:59
URL: http://cajjsunk.blogg.se/
Postat av: Ellen

ah fin bild pa dig o vovven, njut av sista dagarna! snart ses vi(nastan) pusssss etanco

2011-04-03 @ 04:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0