Trött, trött, trött!

Sitter på mitt rum och har i princip gjort det sedan jag kom hem från skolan. Oh, är lite smått trött kan man säga, det blev nämligen dåligt med sömn inatt så jag har lite att ta igen. Men det finns inget bättre just nu än att krypa ihop i sängen och vila lite. För tillfället försöker jag alltså blogga, och alldeles nyss har jag hunnit skypea med både Klara och Ellen.. vilket gjorde mig så glad!
Ellen och jag konstaterade att det var precis som det brukar när vi pratar i telefon hemma! Så himla skönt att möjligheten till skype finns :) 

Här gott folk kommer även lite bilder från gårdagens party, som faktiskt var en mycket lyckad tillställning!
Vi inledde kvällen med att ta oss ända till  Queen Margaret University, vilket är det universitet som alla dessa fransmän pluggar på. Jag hade ingen aning om att det låg så off, närmare bestämt ca 20-25 min med bil bort från stan.
Vi höll till i en studentkorridor där några av dem bor. Allt var väldigt fräscht och nybyggt, men själva studentrummen var jag inte så imponerad av. Om jag ska vara ärlig var rummen så små, och toaletterna lika så, att det kändes som att man klivit in i en hytt på en Finlandsfärja.. Ujuj, Ryd är mycket bättre än detta!


Vi spelade det välkända Öl-spelet. Kul att det är internationellt, nästan exakt samma regler som hemma.. fast denna gång på engelska förståss :)


                      

Typ såhär såg det ut igår alltså. För den som är nyfiken på dessa krabaters namn så kan jag kasta in handduken direkt. Herre gud vad mycket nya namn jag måste lära mig, och de är ju knappast enkla heller. Men, jag är faktiskt ganska duktig!

Puss på er, nu ska jag göra min läxa till imorgon och sen SOOVA! 

Kommentarer
Postat av: marreboy

Du verkar ha de riktigt nice !! :) Fint med en massa (snygga)killar också va ? ;)

2011-01-13 @ 22:47:40
Postat av: Anonym

Haha, Martin. du är kul!

(vad tycker du om våra sommarbilder?)

2011-01-13 @ 23:58:28
Postat av: spejare

Livet "leker" som jag brukar säga; var rädd om dig gumman och passa på att se dig om i Skottland någon helg....

2011-01-16 @ 22:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0