Sommar

Hej

Det här blir faktiskt mitt första inlägg som inriktar sig på något helt annat än just "My Edinburgh life". Kul? Tråkigt? Jag tycker iallafall att det är ROLIGT!

Sitter här hemma och försökte plugga lite smått.. men så började jag förbereda lite bilder inför imorgon. Skolan har en liten happening imorgon kväll, "The International Night", och tanken är att man ska visa något från sitt hemland. Jag, som egentligen inte orkar lägga så värst mycket energi på detta, har bestämt mig för att visa lite bilder från Mefjärd, eller rättare sagt skärgården. Berätta om vad man kan göra där på sommaren, ex. segla jolle, åka wakeboard eller åka ring (nej, ring åker man hos Klara, men de har ju självklart ingen aning om vart i skärgården vi befinner oss!.. Däremot hopas jag att de kommer uppskatta våra fartfyllda bilder) Hade också tänkt att visa dem hur ett midsommarfirande går till.. Tyvärr hittade jag inga bilder på det, så jag sparar den godbiten till en annan gång!

Under min lilla reserch efter bilder hittade jag dessa, och en massa härliga sommarfeelings väcktes till liv inombords!
Så mina vänner, här kommer något ni inte kunnat gissa! Vi, OLGY10, häver öl! (lägg märke till träningskläderna, haha! vilka freaks vi var.. Men tänk vad roligt vi hade)


Teamet - martin som agerar fotograf


Elin var definitivt i sitt livs form :P

carin
Kolla inte på mig, kolla på himlen, SOMMAR!                  Och här har vi en glad Carin
!

Klara, the master of us all?

Martin
Och så Martin.. Praktiserar lite mental träning genom att ladda by himself!

/ Malin


Kommentarer
Postat av: spejare

Ja, underbart med sommar och blå himmel.

Allt det där fantiserar du väl om på engelska numer!!!

2011-01-16 @ 22:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0