Mitt första inlägg

Hej på er och välkommen till min blogg!
Det här är mitt absolut första inlägg - men det betyder inte att det är ett intressant inlägg. Inte som en ingress i en artikel eller så. Nej, det har jag tyvärr inte tid med under denna hektiska vecka, kanske inte förmåga till heller. Det känns inte helt lätt att fånga ert intresse med en inledande text som man inte kan slita sig ifrån. Jag vet ju inte ens själv vad det är som väntar! Men det är spännande.
Minst lika spännande är att detta är min sista dag på jobbet för ett tag, och på fredag bär det av. Det känns som en total nystart kan man säga och jag är helt klart förväntansfull, eller snarare nyfiken.
Så ta hand om er, I'll be right back, och berättar mer!

Kommentarer
Postat av: Klara

Och DÄR var första kommentaren skriven! :-) ser verkligen fram emot den här bloggens utveckling och lovar att vara din trognaste läsare! Puss och kram

2011-01-05 @ 13:35:35
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0