Information

Här kommer äntligen min adress:

Malin Sandstrom
(2F2)
19 Royal Park Terrace
EH8 8JB
EDINBURGH

2F2 står för 2 floor, flat nr. 2, smart lösning tycker jag!
Till er som är sugna på att få iväg en liten hälsning, eller vill checka google maps, säger jag bara "Just do it!"

Jag har även ett nytt skotskt telefonnummer som jag vill rapportera; +4475 867 352 93
(Tyvärr är det lite strul med sms funktionen, jag kan inte ta emot några sms (iaf inte från Sverige?) Hoppas det löser sig snart. Jag jobbar på det!)
Men så länge, Tack så hemskt mycket Klara och Linnea för omtanken! Hoppas era meddelanden dyker upp någon dag :)

Bjuder också på en "mysbild" från mitt rum! Kanske lite kalt på väggarna, men sängen är STOR och belysningen fin!



Time to sleep!
/ Malin


Kommentarer
Postat av: Klara

Hej vännen. Måste tyvärr säga att jag nu fått ett meddelande om att smset jag försökte skicka inte kom fram, så du ska nog inte vänta så mycket längre. Får göra ett nytt försök nu snart och hoppas det kommer fram istället! Ta hand om dig! Jag är på väg till jobbet nu, wihu. Pusss puss

2011-01-11 @ 07:46:51
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/
Postat av: Linnea

Mysigt rum!! Väntar på spännt på ett inlägg om första dagen i skolan! :) Hoppas du har minst en snygging i klassen



//Lenny

2011-01-11 @ 12:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0