sommarvarme sa det star harliga till

Hej pa er!

Idag har varit en helt fantastisk dag, sol och sisadar 14 graders varme. Jag och Jack, en ny van fran EUOC har tillbringat en del av dagen pa Calton Hill i solskenet. Helt harligt var det, speciellt att man kunde sitta bara i T-shirt utan att frysa. Pa eftermiddagen blev det lite traning med tjejerna och vi sprang OL-intervaller. Aven det var harligt, men destu jobbigare an att sitta och njuta av solskenet.

Imorgon planerar jag att besoka The Schottish Parliament och ga pa en guidad tur. Det kan nog blir ltie intressant, jag har iaf hort andra som uppskattat sitt besok dar.

Passar ocksa pa att slanga in en bild fran nar jag besteg Arthur's Seat. Den langa huslangan ni ser i enden av parken ar min gata. Vi bor i nr. 19, vilket ar mer eller mindre precis i mitten av langan. Sa, nu har ni koll pa det ocksa!


Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0