i'm back

Hello everybody, Nu ar jag tillbaks. Datorn har visserligen inte repat sig an, men jag tackar och bockar for Manue som ar sa snall och lanar ut sin dator till mig!

ja ni, jag ska inte skvallra om allt har men vill garna dela med mig av de basta godbitarna. I torsdags var det St. Patrick's day och jag ville verkligen bege mig ut i nattvimmlet for att kanna pa staden. Tyvarr var alla mina vanner tvungna att plugga eftersom de hade engelska prov dagen efter, sa tokig som jag ar begav jag mig ut helt sjalv. Jag gick till en av mina favorit pubar i Grassmarket och det var totalt fullspackat med folk. Men visst hade jag tur, for dar i vimmlet hittade jag Julia, Den spanska tjejen som jag gjorde min muntliga examen ihop med, och aven om jag inte kanner henne sa hanngde vi ihop med hennes vanner hela kvallen = mycket lyckat!




Fredag var en stralande fin dag och jag passade pa att besoka den Botaniska tradgarden, och det var super harligt. Att bara strosa runt dar och kanna att det ar var och framforallt, att det ar skog omkring en. Det ar nagot jag saknar, har har vi endast oppna krasbekladda parker, inte allt lika charmigt som riktig skog ;)
I alla fall, har kommer lite bilder fran denna vistelse.




Lordag morgon var det uppstigning tidigt och jag begav mig till The Meadows for att traffa EUOC ganget. Vi begav oss ivag norr ut och efter ca 1,5 timmes biltur var vi framme i ingenmanslandet. Och det var har vi skulle springa. Tyvarr blev jag ltie besviken eftersom det fortfarande inte gick att se nagon skog sa langs ogat kunde na. Endast riktigt kuperade buskbekladda grasfalt. Jag fick inte vara med och tavla eftersom jag inte tillhor nagot Universitet, men de tillat mig springa som en gast. Hemskt jobbigt var det och inte jatte kul. Det var for myckey lopning och for ltie teknik (men sjalvklart lyckades jag missa trots allt). Vi have iaf en bra dag ihop och nar vi kommit tillbaks till Edinburgh var det bara att bege sig hem, svida om (Elin, jag lydde ditt rad och tog en svart kort klanning), och vidare till Universitetsomradet for middag och dans. 
Hela kvallen var jattelyckad och det var roligt att alla dansade. 
tyvarr, jag ar ledsen, men det blev inga bilder under kvallen. Ni far forestalla er oss alla brudar med valdigt spacade haruppsattningar med blommor och hemmagjorda cocktailfruker i glanspapper.

Sondag blev aven det en tidigt morgon, och den har gangen begav vi oss vaster ut till sanddynorna. Vi sprang precis intill vattnet och starten gick nere pa stranden. Mycket harligt, men tyvarr lite val blasigt. Alla EUOCare gjorde bra ifran sig och de vann den totala tavligen mot de andra Universiteten. Jag fick ocksa springa i ett lag och det var roligt att kanna pa lite tavlingskansla, aven om vi var en man kort.

Denna kvall bjod aven den pa festligheter. Eller vi samtades Universitetshuset, dar det finns en hand full olika pubar, och drack lite ol och snackade. Alla var valdigt glada for att de hade vunnit och jag var framforallt glad for att det var sa himla trevligt, till skillnad fran att sitta hemma och lasa bok (jag ar ju lite handikappad nu utan en fungerande dator).

yep, det var lite om min senaste tid, tyvarr lite knapert med bilder. Jag ska forsoka knappa lite fler framover.

Over'n out

Kommentarer
Postat av: Elin

Bra där. Det är alltid ett säkert kort!

Själv besöker jag riktig skog i helgen, eftersom det är måsen. Jag kan kolla på skogen åt dig om du vill :P

2011-03-21 @ 18:01:26
URL: http://cajjsunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0