Smått och gott


En tid har drivit förbi och jag har hunnit med en himla massa. Om jag ställer mig frågan vad som varit best med denhär helgen så är det svart att svara på. Det bageribakade Levianbrödet som jag hittade på Peter's Yard (ett svenskt bageri norr om The Meadows), Förfesten med tjejerna och utgången därpå, den fantastiskt färgstarka grafittimur som gjorde sig extra fin i solskenet, Mina hemmalagade semmelbullar eller kanske min tripp till suncentre - att känna sig lite brun och snygg är nästan pricken över i:t!

Jag njuter verkligen av varje ledig stund jag har, därför är helgerna toppen!
 
Nåväl, nedan följer bilderna jag lyckats snappa upp. Det blir inte så mycket längre än såhär idag, har en läxa att skriva plus att jag skulle vilja dikta ihop ett mail till mina kära arbetskamrater på Loen. 

Här har vi Marie, Charlotte och jag. Tre mycket roliga och trevliga tjejer.
 
Jag och Manue, väldigt glada på gårdagens nattklubb. Mamma nu vet du också hur tjejen jag bor med ser ut!

Den hel-häftiga gata jag passerade igår på min väg mot det svenska bageriet. Den var så häftig att jag var tvungen att återvända idag för att fånga den på bild.


And, that's all!


Kommentarer
Postat av: Klara

coola bilder! puss fina du!

2011-02-21 @ 16:09:44
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0